Sidor

lördag 7 maj 2016

Buffelbyxor

När vi senast tygshoppade ihop, lillkillen och jag, tyckte vi båda att det här collegetyget med bufflar på skulle följa med hem. Det fick bli ett par Nosh-byxor igen, det är det och "Star Man" som gäller verkar det som... En liten provdans bjöd lillkillen på också, trevligt så!
Jag ansträngde mig lite extra när jag klippte till byxan för att få så få halva bufflar som möjligt. Framfickan mönsterpassades också. Snyggt blev det så det lönade sig att sätta tid på det.

3 kommentarer:

  1. Wow, jätte snyggt! Varifrån har du mönster? Kanske ottobre? Jag tro jag har en tidningen med en liknande mönster och när jag ser hur fin den blev ser jag redan nästa projekt framför mig. Vh Vivo

    SvaraRadera
  2. Wow, jätte snyggt! Varifrån har du mönster? Kanske ottobre? Jag tro jag har en tidningen med en liknande mönster och när jag ser hur fin den blev ser jag redan nästa projekt framför mig. Vh Vivo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det finns säkert liknande byxor i Ottobre men det här är faktiskt ett gratismönster från Nosh! Går att hitta på www.nosh.fi.

      Radera