Sidor

måndag 11 februari 2013

Scarf, projekt och hjärtpyssel

En lugn och trött helg är förbi och jag kan konstatera att de flesta av mina syplaner stannade på planeringsstadiet... En tubscarf i grått och svart fick jag ihop, men inte så mycket annat.
Men, kanske sytorkan vänder så småningom. Jag har påbörjat ett, än så länge hemligt, projekt som bland annat innehåller knapphål - dags att testa mina, och kanske nya symaskinens, gränser med andra ord. Knapphål sydde jag senast i syslöjden har jag för mig... Vi får se om jag visar upp något fantastiskt eller ett stort misslyckande när jag är klar (eller ger upp) med projektet. 

Så närmar sig alla hjärtans dag också, kanske man borde pyssla något med hjärtan på? Lite inspiration kan jag, och andra, få från pinterest. Får se vad jag hinner och orkar med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar