Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Pysselrum på gång

Håhå, om den här flytten så småningom skulle vara över! Ja, fysiskt kan man väl säga att den är det, men inte psykiskt. Jag vill få uppackat och iordningställt och få fram symaskinen igen och ha internet hemma! Och jag vet att jag nästan är där, men slutrakan känns så lång helt plötsligt. 

Nåja, slutgnällt för stunden. Jag bjuder istället på bilder från mitt halvfärdiga pysselrum! Ca 6 kvadratmeter stort (litet?) och med en inneboende - min mans älskade triatloncykel. Finns det hjärterum så... Särskilt om man plockar bort dörren.
Väggen är cappuccinofärgad, inte ljusgrön... konstigt ljus på bilden. Vägghyllan som lutar mot väggen ska ännu upp, på en annan vägg dock, men efter det kan jag börja lasta in prylar i rummet. Nya bilder kommer när det är klart, inom kort hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar