Sidor

tisdag 27 mars 2012

Matchande fodral

Om man syr sin egen handväska kan man även sy ett matchande näsduksfodral... Väskan fungerar förresten rätt så bra, men några saker borde jag nog ha gjort annorlunda. Nåja, om jag syr en till får jag tänka på det då!


Just nu håller jag på med lite papperspyssel, närmare bestämt ett bröllopskort. Om jag äntligen kunde bestämma mig för designen så skulle det här projektet säkert framskrida lite bättre, än så länge har jag bara ett tomt, vitt kort framför mig och en massa kludd i papperskorgen... 

2 kommentarer:

  1. Gör flera stycken kort, med vad som helst som du kommer på så kan du bestämma sen vilket du ska ta. Plus att det blir lättare att vidareutveckla idéerna...

    SvaraRadera
  2. Klart man ska ha ett matchande näsduksfodral till väskan. Att matcha är A och O! ;-)

    SvaraRadera