Sidor

måndag 30 januari 2012

Som en karamell...

... tycker jag att den här lilla necessären / stora sminkväskan är. Eller kanske som ett påskägg! I alla fall så premiärsydde jag i mitt nya, våriga, gula tyg (med orangea prickar) och eftersom jag råkade ha en gul dragkedja hemma så blev det så här. Jag och dragkedjor är fortfarande inte riktigt goda vänner, den här gången ser det bra ut från utsidan men jag är inte helt nöjd med insidan. Jag har helt enkelt inte helt fattat knixen med vändsytt och blixtlås* ännu, hoppas det kommer... Får väl fortsätta öva, öva, öva.... Storlek ca 17 x 23 cm och fodrad med söta fjärils-/ballongtyget

*har inte helt bestämt mig för om det känns naturligare att använda ordet dragkedja eller blixtlås ännu, så jag växlar fritt mellan båda... :)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig väska jättefin färgkombo. Vilka fina märken du gjort och just den på stropen är ju som gjort för att sitta på väskan.

    SvaraRadera