Sidor

torsdag 5 januari 2012

Pysselnytt i hemmet

Jag tänkte ännu visa upp lite pysselrelaterade nyheter som hittat till mitt hem efter julen... Först ut är boken "Snazzy Jars" som jag köpte för en mycket billig peng på efterjulsrean. Jag har ju tidigare gjort sykit på burk och cookies på burk, så det ska bli kul att se om jag kan få nya idéer från den här boken. Den andra nyheten är tidningen "Underbara idéer". Det är visserligen julnumret så det kan hända att den får vila ett år och plockas fram till nästa jul, men vi får se. Och så slutligen Fiskars nya monstersax (mitt namn på den, inte deras) som jag fick i julklapp. Äntligen en sax jag kan klippa i varierande material med utan att oroa mig för att förstöra den. Hoppas bara jag inte har för stora förväntningar på den...

1 kommentar:

  1. Vilken fin bok, den skulle jag vilja titta i;) Tidningen köpte jag innan jul och den var helt klart inspirerande!

    SvaraRadera