Sidor

tisdag 20 december 2011

Paket

Att packa paket är så kul tycker jag, nästan det bästa med julklappar :) Men ibland har man ju inte den där tiden som det alltid skulle behövas mera av. En tidsbesparare är att packa i färdiga påsar och sedan skriva på dem med guldpenna, eller hänga på ett piffigt kort. Snabbt men snyggt! 

Nu börjar de flesta av mina julklappar faktiskt vara fixade (egenhändigt eller med butikens hjälp) vilket känns väldigt skönt. Den här julen har jag satsat på få men genomtänkta presenter. Budgeten har krympt från tidigare år, tiden jag själv lagt ner har ökat (betydligt) och jag hoppas att glädjen hos mottagarna också blir större. Några småsaker fattas ännu, men annars är det alltså fritt fram för mig att försöka börja koppla av och komma i lugn julstämning...

1 kommentar:

  1. Jag är också klar med julklapparna och försöker nu verkligen lugna ner. Imorgon har jag arbetsdag i butiken i stan, men efter det ska jag bara softa (och laga lite julmat)

    SvaraRadera